Sunday, February 7, 2010

patrik star

mlm td aku dpt adiah besday aku..
patrik star..hehe
comey gle r...
cm xcaye je aku dpt mende 2...hahaha

4 comments:

~ ayu adeQ ~ said...

heheh...
cm budak2 je dpt hadiah tu...
hehe...
hapy belated bthday...huhuhuu

adam phang said...

hehe ne tau..
ade org kc...kte amk je r...haha

~ ayu adeQ ~ said...

hehe....gf bg ek
eehehe...
ok r tuh....
tdo de tman..
hahahahaa

adam phang said...

haha mmg ade tman pun...
asyk2 snym je kt adam..
dah r prot die buncit...haha